Atölye Bambini

Cuma, Ekim 25, 2013

Eskilerden derleme 1 (Farkında olmadan montessori)

Aslına bakarsan yavrum Montessoriyi de öyle detaylı bildiğim söylenemez bir belgesel bir kitap bir kaç da blog takip etmişliğim var ancak amaç bizim için de en başından bu yana sana her şeyi yaptırmaktı aslında uzun bir süre de öyle devam etti.ilk belgeseli izlediğimiz ertesi günün sofra bezinin üzerine tüm kuru baklagillerden sermiştik.acayip keyifle oynamıştın.açıkçası sonrasında ara ara bana montessori aşkı gelse de pek icraata geçiremiyordum.ancak bu yıl yaşından da ötürü farklı farklı etkinlik çabasına girmiş bulunuyorum.Küçükken senin kaşıklarla oynamana ve konsantrene bakınca keşke öncesinde daha güzel şeyler yapabilseydim demeden edemedim.viledan ile evi hala temizlersin ve hala eğlenirsin.Diş fırçalamaya da bayağı önceden başladık macunsuz.Çubukları tuzluktan geçirme ve ingiliz paralarını kumbaraya doldurma hala seviyorsun.ancak sen parayı atıp kaybolmasından çok eline alıp gezinmekle meşgul oldun çok..ilginç değil mi..bir şeyi saatlerce tutabiliyorsun elinde..anlam veremiyorum :)yürütecinle çamaşır bile toplamışsın o konuda sana hep sorumluluk vermeye çabalıyoruz.kızım çöpü at.onu getirir misin? çamaşırları toplar mısın?bu da seni kabul etme..özgüven boyutunda önemli diye düşünüyorum.Alışveriş yapman küçük araba ile..birde mumluğa mumları yerleştirmen..montessori oyuncakları kadar olmasa da severek oynuyordun.
İlk kurabiye deneyimimiz unutulur mu? Teyzeye yapmıştık :=) haline baksana öyle önemli bir şey yapıyormuşsun gibi ki...Aman o minicik unlu burnunu yerim senin..Ballı peteğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder