Atölye Bambini

Cuma, Ekim 25, 2013

Eskilerden Derleme 2

Seninle ara ara alışverişe çıkarız evde kolye toka filan alırız.Anne merak etme hemen geliyorum dersin :)İl fotoda bunları birleştirdim..anılarımızı yani.Genellikle babayla dışarıda gezerken yaparsın alışverişi ve uzun süredir baban eline parayı verir haydi kızım suyunu al..çikolatanı al..ekmek iste der..sende denileni yaparsın..fırıncı amcan bakkal amcan sana bayılır..O dillerin herkesi mest eder maaşallah canım kuzuma benim.
Yine sabah yürüyüşlerimiz de evimizin bir arka sokağında bahçe vardır oraya mutlaka kaçarsın.çiçek toplarız genellikle oradan.He bir de yaşlı bir teyzemiz vardır orada ise elini öpmeden döndürmeyiz yollar baban öper gelirsin :) ilk seferinde teyze şaşırmıştı sonra alıştı..şeker filan veriyor sana :)Uçurtma diye yazın tutturduğunda dayının sana dayanamayıp almıştı ancak hava bir türlü müsait olamayınca balkona asmıştık anneannenin fikriyle..sonra bizi pişman etmiştin..hiç balkondan içeri sokamıyorduk seni...3 günümüzü yeyip bitirmiştin. Allahtan orada bıraktık artık yaza uçururuz :)Bir de pasta maceramız var ki dillere destan.elimi ayağıma dolandırtıp pasta yaptırmış..üzerine mumu beklemeden kestirmiş..sonra mum gelmiş üflemiş ancak yememiştin of of of ne gündü :) Neyse geriye dayın ile benim çabalarım kalmış..ancak mumu üfleyerek mutlu olmuş ve güzel anın kalmış..(her ne kadar o süreçte böyle düşünmüyor olsam da)
Alttakiler de de tabi ki vazgeçilmez etkinliğimiz hamur..ama bu kez gerçek hamur..ve ekmek bu yaz anneannenle yapmıştın ama ben o gün neye sinirli isem her yerin batmıştı sana çok kızmıştım bağırmıştım sizin burnunuzdan getirmiştim..bak bundan ötürü çok pişmanım kuzum ya..bazen böyle fevri ve düşüncesiz tavırlarım oluyor engellemeye çabalasam da engelleyemiyorum :( inşallah seni olumsuz etkilemem..sonra yüreğim yanıyor da nasıl anlatırım..öyle işte onun için çok özür diledim senden yine diliyorum canım kızım benim.Her halimle beni sev inşallah :)
Diğer fotolarında evdeki yaramazlıkların okuldaki ilk nöbetin..tahta deneyimin yer alıyor.Evde o gördüğün çekmeceyi boşaltıp içine girip benim makyaj malzemelerime ulaşır şimdi direk alıyorsun sayende hiç bir göz kalemimin ucu ve rujlarım yok..bir kaç da far tabi ki.her zaman benden erken uyanır sessizce hallederdin..benle göz göze gelince usulca bırakır anne merak etme sadece bakıyorum derdin..gerçi onların yerini sakin ol anne..bir fikrim var gibi yerine göre anlamsız iadeler almaya başladı :)Akıllı bıdıkım ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder