Atölye Bambini

Çarşamba, Ekim 30, 2013

Renkler ve eşleştirme...

Bu konuda aklına gelebilecek her şeyi denedik seninle yavrum.Renklerine ayırmak konusunda şükür ki hiç sorun yaşamadın..Ancak birinci denemeden sonra artık yeter anne sıkıldım demelere başladın şimdiden..o vakit hemen kaldırıyorduk.Artık bu etkinlikler bize basit geliyor daha zorlarını bul der gibi..ilgisizliklerin başladı.Ben bilmeme rağmen..sanki geç kaldığımı düşündüğümden aman onu da yapalım bunu da yapalım deyip bazen abarta biliyorum..ancak hiç eksik olma sonra pişmanlık duymamayayım istiyorum..mutlaka sana katılan bir şeyler var..bu nedenle elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum hep... SAat şuan 9 a geliyor (akşam)Bugün Suna annenle hep oynamış hiç uyumamışsın o nedenle erken de uyudun..Senden sadece 5 saat hatta 4,5 saat ayrı kalıyorum yıl gibi geliyor..eve koşa koşa geldim..sana sarılayım koklayayım diye...kapı da bekledim baba sana bir oyun satın almış..onunla meşguldün..kızım der demez...Anneeee seni çok özledimmm diyerek kollarını açtın..Allahım ne kadar güzel bir duygu.Ancak bunu biz sana hep yaptık..bizden öğrendin sanırım..ne zaman sarılsam anne seni çok seviyorum diyorsun.Bir tanem benim...Gerçi şu aralar en çok hangimizi seviyorsun sorusuna eskiden hayırrrr der cevaplamazdın..2 dir baba diyorsun..ben surat bükünce de üzülme anne seni de çok seviyorum diyorsun:)hiç sevmediğim bir soru da işte geçenlerde baban bir sordu devamı geldi..sürekli merak ediyor..garip bir şekilde kıskanıyorum :S HEp beni sev istiyorum :) Annem de çocuğu arada bırakmayın biri babası biri annesi öyle soru sormayın diye bana kızıyor haklı da :)Neyse Eve geldiğinde merhaba mutlaka diyorsun kim gelirse gelsin merhab şu merhaba bu..biz sana hep söyledik sen de karşılığı veriyorsun...çok sevimlisin maaşallah şu aralar doyum olmuyor sana hiç...Allah sağlık versin... Bugün etkinlik adına sadece yerlerde yuvarlandık seninle..he birde kumdan bir şeyler boyadık ve sen vazgeçilmezin..çorapları çıkarıp kumların üzerinde dolaştın :) sonra da temizlik malum...Ama mutluydun her zamanki gibi..Goodbye şarkısı ile dans ettik..sayıları ve alfabeyi saydın İngilizce eğitimi yavaştan başladı.Haydi hayırlısı artık :)
Zamanla öyle bir hal almış ki bayram çikolataları bile eşleştirmeden nasiplerini almışlar.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder