Atölye Bambini

Pazar, Ekim 27, 2013

Şekillerden resim...ve Eva dan puzzle

Derinim aslına bakarsan Şekillerle çalışmaların çok ancak ben bundan başlamak istediğim yazmaya çünkü bu çalışmada oldukça profesyonel din.Bilinenin aksine çok başarılı olmuştun.yapıştırma ve prit konusunda ben çok sinir olmadım kendi kendime :=)Eğlendik başarıyla tamamladık :)gerçi bir gün sonra dairelerin çoğu resimden çıkarılmıştı. :) yapışkanları sökmek işi senden sorulur her zaman:) Bu arada okul öncesi öğretmenlerin forumlarından almıştım bu resmi... Bir de sana Eka kağıtlarına yapıştırdığım bir resimden puzzle yaptım sayıları tanıdığın için eğlenceli idi..ancak çok büyük olmuş yaparken anladım..yenilerini daha az parçadan oluşmasına özen göstererek yapacağım..Buldum anne bak burnu deyip durdun..Arada başaramıyorum anne...başaramıyorum..kızım istersen başarırsın diyerek yanındaydım..ve başardım sesleri ile keyifli vakit geçirdiğimiz bir çalışma oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder