Atölye Bambini

Cumartesi, Ekim 19, 2013

Senin için yaptığım foto çalışmalarımdan başlamak istedim...

CAnım kızım bu teyzenin bize yaptığı ilk kolajdı ve ben nette her fırsatta kullandım ve kullanmaya da devam ediyorum..çok sevimli sonradan uğraşsam da aynı samimiyette fotoları bir araya getirip şu güzellikte bir şey ortaya koyamadım.Ancak çabam bir sürü photo collage yada photoshop gibi programları öğrenmeme fırsat tanıdı.bazı favori ilk photoshop çalışmalarımı burada paylaşacağım...
bu foto da 40 ın dolmuştu ve Rana teyzesne kırk ucurmaya gitmiştik.ççok güzel bir geceydi..en güzel karesi de bu poponu dönüp uyuyuşun :)
Burada ilk mevlüt ailemdne kimseler olmadığından biraz buruktu.aslında seninle her anımız yalnız geçti yavrum :( sana tütü bir evlüt elbisesi alamadım.burada (kovancılar)imkanlar bazen sınırlı olabiliyor.o nedenle beyaz bir tulum giydirebildim ancak çok ama çok sevimliydin.
bunlar da çok beğendiğim fotolarından bir kaçı üzerinde çalışmak çok keyifliydi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder