Atölye Bambini

Pazar, Kasım 10, 2013

Cevizle biz de bir şeyler yapalım dedik...

Evet her sabah kahvaltı da bazen yiyip bazen yemden bıraktığın anne ben sevmem ki dediğin muhteşem yiyecek ceviz...Faydaları bir bilsen hiç beni üzmez yersin de..neyse..bakalım..cevizle yapılan o kadar çok etkinlik örneği gördüm ki..ancak bu bana çok eğlenceli geldi..bir de renk karmaşasına bayılıyorum ben :)(yine ben annem benim ama daha sen tam olarak fikirlerini söyleyemediğinden benimkilerden devam:)) Birde sallama karıştırma yı da sen çok seversin diye yapalım dedim..çok basitti cevizlere boyaları sürdüm leğenin içine kağıdı ve cevizleri attım..gerisi sana kalmış..salladın durdun..arda bir dışarı taşacak gibi olsa da kurtardık neyse..bence sanat eseri ortaya çıktı ben çok beğendim sonucu.:) Sen se her zaman ki gibi amacın dışına taşarak ben yıkayacam bunlar çok pislenmiş deyip gittin lavabonun önüne yarım saat uğraştın..eğlendin ya..işte tüm çabamın amacı..seni seviyorum minnik ellim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder