Atölye Bambini

Çarşamba, Kasım 27, 2013

SIKINTI...ÜZÜNTÜ...BUNALTI...

Başlıktan da anladığın üzere şu aralar ruhen yorgunum bebeğim..uzun zaman oldu sana yazamıyorum...kendimi hazır hissedip bir üstüne oturamadım şu blogun güzel yavrum...ancak resimlerin hazır en kısa zamanda sana yazacağım...Şu aralar Kovancılar,okul her şey beni sıkıyor yoruyor..Tek senin sarılmaların ve kahkahaların ile mutlu olabiliyorum..isyan etmek istemiyorum Şükür ki sağlığın iyi.Yanımızdasın biz seninleyiz ama yine de annen işte özüne dönüp melankolik halleri bir yerlerden yakalamayı başarıyor :( Sanırım burada son yılımda ve okul problemlerimle birlikte miladı doldu bu memleketin artık yeni yerlere yeni yüzlere farklı öğrencilere ihtiyacım var..yeniden canlanmaya ideallere hayallere sarılasım var...ben mutsuzken hiç birşey yapamam öyle zamanlar geçiriyorum bebeğim..senle bir ilgisi yok şükürler olsun ki..ama en kısa zamanda biriktirdiklerimi sana yazacağım..Hayatımdaki tek anlamlı şey...Mis kokum..nur topum...ah bir büyüsen de uzun uzun dertleşsek..sen 32 yaşını beklemeyeceksin büyümek olgunlaşmak herşeyi görmek için... biliyorum..Seninle gençleşmek istiyorum ben de..heyecanlarını paylaşmak..amannnn aslında yaşamk istediklerimi yazsam ömür kalkamam da buradan..Allahım sağlık ve huzur versin de birlikte ömrümüz geçsin.Seni çok ama çok seviyorummmm...BAzen kızıyorum sana sesim yükseliyor elimde olmadan ve sonra canıma zarar anlar..o suratın o gözyaşların o özürlerin o kızmaların...Hep şunu bil güzel yavrum seni benden başkası ben gibi asla sevemez...

2 yorum:

  1. Canım hepimizin bunaldığı anlar oluyor anne olduğumuz kadar insanız ve sabırlar tükenebiliyor ama sen harika bir annesin ve kuzucuğun ilerde bunları okuduğunda koşup bir kez daha sana sarılacaktır;)bu arada kovancılar demişsin sanırım Elazığdasın benim de ilk görev yerim Elazığ idi;)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa Neresindeydin? Bende Bursa dan rotasyonla gelmiştim..evlenip Derin de olunca 3 yaşı doldursun dedik inş.bu yıl tayinciyiz...
    Canım ya..oldukaç iyi geldi yorumun saol..çok incesin...Bugün derinim uyusun tüm biriktirdiklerimi paylaşmayı düşünüyorum.Bayağı arar verdim.Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil