Atölye Bambini

Pazar, Kasım 10, 2013

Yumurta boyamaca...

Evet işin içinde yumurta varsa dedim Derinim bu etkinliğe bayılır ama nerdeeeeee..evet nerede kırmaca bükmece..elinde buruşturmaca sen oralardasın..Bu da öyle oldu...güzelce hazırladım göründüğü gibi boya tepsisini..Bu arada etkinlik fikri Sevgili arkadaşım Nagihan ve sevimli kızı Ecenazın blogundan...Tüm hazırlıklar tatma da sen ..önce elinle sürdün sonra yumurta kabuklarını eline aldın ve kırdın..aslında çiğ yumurta ile yapılabilrdi o zamna kırma olasılığın azalırmış..bak bunu düşünemedim :) Neyse elinle orayı burayı boyadıktan sonra en eğlenceli fasıl geldi..el yıkamacaaaa :))) aman yine de yarım saat verimligeçti işte...
Derin :napıyosun? Ben : Blog yazıyorum Derin :Blog mu ? :S şaşınlık..dillerini yediğim..okurken anlıyor olacaksın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder