Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

Banyo Seti

Uzun bir aradan sonra yeniden biriktirdiklerimle yazmaya koyuldum güzel kızım benim.Babanın şu aralar Personal satisfaction diye adlandırdığı işlerinden ötürü Ankara ya sık sık gidip geliyor. Onlardan birinde Mother care bulursa ELC oyuncaklarına bakmasını istedim oda bulamayınca sana bir banyo seti almış..bana da bitkisel çayları depolayıp gelmiş.Aslında vücudun doğduğundan itibaren kuru ve alerjik olduğundan her ürünü kullanmadım..Özelikle Babe ürünlerini tercih ettim hala öyle ancak bunları da almış artık baban bakalım deneyeceğiz body wash ve oil le başladık bile oldukça güzel kokuyor :) Body lerde oldukça güzeller ancak büyük almış birde zıbın olması ee malum şu aralar da şiş alışkanlığı kazanmaya çalıştığımızdan zor olacak gibi..Ancak yine baba heveslenip aldıysa görmek de isteyecektir.Her zorluğa katlanacağız ne yapalım..2 gündür biraz burnun akıyor iştahsızsın..Umarım bununla geçer..' haftadır ürtikerlerinde de artışlar var..Jelibon fıstık gibi alerjen yiyeceklerden uzak tutmaya çalışıyorum.Teyzen geldi ona da geleceğim uzun uzun ama getirdiği bir sürü şekerleme bana kaldı..içim de el vermiyor sensiz yemeye ama çok kaşınınca sana kötülük yapmaktansa yedirmemeyi tercih ediyorum doğrusu da bu olmalı ya esasında..böyle bebeğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder