Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 09, 2013

Boyalarımızı yeniden şekillendirdik...

Boyalarla dertli olan bebeğim sürekli kırma modundaydı..Yine yabancı bir blog da görmüş oldum bir uygulamayı birlikte yapmaya karar verdik..aslında Kalpli muffin kabı ile çok daha güzel görünüyordu ancak bende olmadığından çiçekli ile yaptık..Birlikte Erittik...Soğumasını bekledik ve çıkardık kullanmaya uğraştık ancak sonraları için kaldırdık..çok farklı ve eğlenceli boyalar elde etmiş olduk..Tavsiye olunur...Bir ufak not..Ben özellikle karıştırmak istemedim ancak fırından çıktıktan sonra karıştırsanız da muhteşem bir görsel ortaya çıkıyor...Şimdi farkettim bizim cimcime sonunda yıkayacağım diye tutturmuştu ve sonuç..:) Çok yaşasın..defalarca su taşıdı banyodan leğeni doldurabilmek için.. sonunda  montessoriye bağlandı diyebilirim :)










18 yorum:

  1. çok tutumlu gördüm siziiiii :)) Ve en keyifli yönde olmuş valla ... biz de ilerde deneriz mutlaka...

    YanıtlaSil
  2. Derin heveslenir de boyar dedim biraz ama umduğum ilgi yoktu yine..kalpli kalıp al yap canım çok orjinal duruyor :))) Tutumluluk olayı bende var birazcıkın

    YanıtlaSil
  3. vallahi imrendim,şu tutumluluk biraz da bana bulaşsa keşke,daha un olayından sonra allah beni nasıl affeder derdindeyim :D şaka bir yana gerçekten güzel değerlendirmişsiniz,aklımda bulunsun,teşekkürler paylaşım için,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ya Sorma..ucuz atlattık...:D Ne demek canım bende bir yerden eklemişim listeye...Cidden orjinal bir şey ortaya çıktı..Hele de benim gibi renklerin hastası iseniz...

      Sil
  4. kaç derecede ve fırında ne kadar kalıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 200 derece de 10 -15 dakika..karıştırırsanız da güzel sonuçlar alabilirsiniz kolaylıklar...

      Sil
  5. Bunu yapmak ne zamandir benim de aklimda ama uygun kalip bulamadim ben de henuz... bakalim yaptığımda nehir begenecek mi :)) derin çok tatli masallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Benim gördüğüm kalpten yapmıştı çok orjinaldi..Aradım burada bulamayınca eldekilerle yetindik..Size tavsiye olunur artık..Kolaylıklar...

      Sil
  6. çokkkk beğendim ,ben de kalpli kalıpla yapılmış olanına rastlamış ve çok beğenmiştim.sizinki de harika olmuş.Bizim boyalar biraz daha ufalsın aklımda benim de:)keyifle boyasın tatlı Derin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim...Bende kalpli gördüm ama kalıbım yoktu aradım bulamayınca..bunlarla yaptım..Bir de karıştırırsanız farklı bir oluşum oluyor...Bizim ki boyaları sürekli kırdığı için iyi bir çözüm olsa da..pek boyaları sevmiyor;)

      Sil
  7. kalıbı biraz boyuyor pastel boya.ama sizinki boyamamış çok sevindim buna. kağıt cupcake kalıplarını öneririm eğer slikonlar boyanır ise. Kağıdı yağlamak gerekiyor ama. Çok güzel olmuş Elinize sağlık benim pasteller sorunlu galiba sizinkinin markası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim benimkiler mum boya idi.Markasını hatırlamıyorum.Sürekli kırdığından güzel bir geri dönüşüm olmuştu.Ancak kalpli olanlara bayılıyorum birde sıcağı ile karıştırırsan daha güzel oluyor:)

      Sil
  8. bahar hnm harikalar..dayanamayıp paylaştım sevdiğim annelerle..ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.İsminiz çıkmamış..Saolun.Kalpli kalıplarda denemenizi tavsiye ederim

      Sil
  9. ok mum boya olunca oturdu. Bizim pasteller bana slikon kalıp attırdı şekerim

    YanıtlaSil
  10. Bunu bende kalpli gördüm deneyemediklerimden sonrasında boya boyalıgını koruyor mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazdım zaten ilk kalpli gördüm kalıbım olmayınca böyle denedim.Koruyor canım...Biz kullanıyoruz.

      Sil