Atölye Bambini

Pazartesi, Şubat 03, 2014

15 tatil..Erfelek-Sinop (1)

Uzun bir ardan sonra yeniden yazmaya karar verdim.Biraz daha uzarsa hiç günü yakalayamayabilirdim. 10 gün önce Elazığ'dan Sinop' a yola çıktık.Yaz dönüşü yolda ürtiker döktüğün için biraz endişeliydim ancak çok şükür o kadar sorun yaşamadık virajlı bir yol vardı araba tuttu.O ara ben istemiyorum anneanneye gitmek eve gidelim dönelim demiştin.Koltuğunda haklı olarak o kadar uzun süre oturtamadık.Kemer gibi seni saran şeyleri pek sevmiyor özgür olmayı tercih ediyorsun genellikle :/ Animasyon bir film vardı babanın tel de biraz onu izledin biraz uyudun biraz müzik dinledin..bana düp düp  aç diyorsun..ve araba da dinlediğin favori şarkın da o olmuştu.The Cranberries Ode to my Family...eşlik bile ediyorsun...Canım benim...Aman çok severim..benim sevdiğim parçaları sevince bayılıyorum bende...

       
       Neyse böylelikle 14 saatlik yolculuğumuz sona erdi..Anneannenin,babannenin ve dedelerin yanına varmış olduk.Hiç yabancılamadın.Hatta o gece öyle neşeli idin ki..konuştun şarkı söyledin..hopladın zıpladın...Ara ara eve gidelim diyorsun.Bizden ayrılmak istemiyor.Her montunu giyenin bacaklarına sarılıp bende gelebilir miyim diyorsun.Köpeklerle oynuyor,Kedilere süt veriyor.Güvercinleri besliyorsun.Kaydırakta kayıyorsun.Doyasıya koşuyorsun.

Arkadaşım kaçma.Benimle yürüsene dediğin bir sokak köpeği...








4.Kuşak mantı yapıp yedik...Aman ne özlemiştim...Sinop mantısını :)

Teyzemiz gelince yürüdük biraz.Küçük yerlerin en güzel kısmı her yer senin yollar bile..Korkusuzca yollarda bile koştuk.Uçtu uçtu yaptırdın.Teyzene istediğin her şeyi aldırdın.Anne iyileşirim diyerek süt aldın..Sağlıksız diyerek cipsleri bile sepete attın.Karışmadım.Tadını çıkardın özgürce alışverişin.


Dondurma dediğin Ozmo aldırdın.Hayır dedim yemekten sonra yenecek ama anne erir demez misin.Bu arada şapkanı bulamayınca Teyzenin kini taktık yakıştı da :)


Bir gün oyun merkezine götürelim diye Sinop a gittik.Deniz kenarında gezdik.Ben sana etkinlik için malzeme bakarken siz yürümüş eğlenmişsiniz.Bir ara baba yoruldum diyerek kucağına almasını istemişsin.Oyun merkezini görünce baba buraya girelim mi demişsin.baban da sen yorgunsun kızım demiş.Baba aslında ben yorgun değildim demişsin:D Baban anlatıp gülüyor.Bende sana bir sürü oyuncak ve malzeme aldım fırsattan istifade.Elazığdan sonra hava bizim için çok yumuşaktı.Gezdik durduk

 Karadenizin dalgalarına baktın durdun.Yüzeceğim diye tutturdun..Circle ları saymayı da unutmadın tabiki.
 Anne bak Atatüt dedin...Güzel yavrum.
 Kaleye çıkmak istedin.
Kapıyı zorladın... Biraz akrobasi yaptın...Foto çekindin ve babaya bağırdın biz çok yüksekteyiz  ;) diye

Meşhur köftecimiz dedemiz bize deniz kabukları verdi onları sıraladın :S Dinledin.Bir tanesini buruna benzettin.Resimde görünüyor. Hamsi de yedin..Güzel bir gün geçirdik. Arada Dayınla ortadan kayboldun bir korktuk ama klasik Serkan işte ortalığı karıştırıyor sürekli :)


Buda babamızla aldığımız leylaklar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder