Atölye Bambini

Cuma, Şubat 07, 2014

Buz boyama

    Artık tatilimizin son gününe gelmek üzereyiz..Yine uzun bir yolculuk var önümüzde..Umarım sağlıkla evimize ulaşırız.Gitmeden pc de olan görüntülerle postları yazayım dedim.
    Buz özellikle yunus buz kalıbıyla yapılanları çok seviyorsun ..O nedenle onları seçtim.Ama hatayı boyalara siyah eklemekle yaptım çünkü kapkara oldu hiç renkler tam seçilmedi.Ama maksat tabiki buza boya sürme olayı idi.Oldukça zor geldi bana..daha kolay olur sanmıştım ama sen keyifle oynadın.Buzdan sıkılınca ellerini boyayıp  el izi yaptın..Ben bu kadar tehlikeli olacağını düşünmediğimden (etrafı batırma noktasında) önlük filan giydirmemiştim.Sorna babanın eski gömleğini sana önlük yapmıştım onu dolayıverdim boynuna..Allahtan gazete ile de yerleri korumuşum.yoksa batmıştı ortalık.Anlayacağın biraz hazırlık aşamamız eksikti.Ama sen her sulu etkinlikte olduğu gibi tadını çıkardın.Ama boya kısmını karma karışık etmekten de geri durmadın...Eğlendin.Farklı bir duyusal çalışmada oldu.



Her şeyi mıncıklamaya bayılıyorsun:)

4 yorum:

  1. bende hazirlamistim soguk diye yaklasmadi bile ileriki senelere kaldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka vakti gelince bir her yeri dağıtacaktır merak etme Kübracım...

      Sil
  2. Aktiviteci kuzu nasıl ciddiyetle yapıyor işini maşallah sana :)

    YanıtlaSil