Atölye Bambini

Salı, Şubat 04, 2014

Lahana sarması ve müzik

      Başlık biraz birbirine uzak gibi dursa da Konu Sen olunca bir yerlerden yakaladığın ortada.Ben Babannemin o üçgen şekliinde sardığı lahanaların üzerine bir dolma tanımam.Şekilleri incecik değildir ama bana özel yapıldığından olsa gerek lezzeti üzerine bir lezzet konuşamam.Ben gelince klasiktir.Evde bu kez Islama olunca 2 güne kalmış.Bol bol Günlük yaşamdan örneklemeler yaptık seninle.Fazla etkinlik yapmak istemedim zaten uzak büyüyorsun bol bol vakit geçir kalabalıkla istedim.Ama san bir şeyler yaptırma fırsatını da hiç kaçırmadım.Böylelikle İlk faaliyet gerçekleşti.Önce dolma yapacağımız tepsiye bulduğun 2 tahta kaşıkla davul misali vurarak ses çıkardın ve bize dönerek müzik yapıyorum dedin:)
Sonra yere yatırıp aynı gibi kullandın :)

Ve başladın dolma yapmaya.Önce kaşık istedin.Gidip aldın.

Aktarma yaptın.Sarma işlemi yaptın ;)

Tüm iç malzemesini bir yaprağa doldurup bak bende yaptım diyerek babannemle yarıştın...


Baksana şu özene..Şu ilgiye...Ellerini ısıracağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder