Atölye Bambini

Pazartesi, Şubat 24, 2014

Mum atlığı ponpon aktarma çalışması ( İnce motor kas geliştirme çabaları)

      Kızım canım  Her şeyim ne yaptıysam yok yok sende ilgi yok bu tür etkinliklere  onu anladım da ben gelişimine katkı sağlasın istiyorum işte o sebepten uğraşıyorum onca.O günde Canım arkadaşım Burcu'cum golf toplarının konulduğu aparat için mum altlığı kullanabiliriz deyince İlk süngerimiz çıktı ortaya önce bu altlıkları batırmasını istedim sonra renkli minik ponponları cımbız ile alıp üzerine koymanı istedim.Birde kaşık ile boncuk denemesi.2 alternatif sundum birini yapmak istemezsin diye.Boncuk zordu elinle devam ettin.Zorla bitirdin canım yavrum.Böyle olunca bazen sinirleniyorum ama işte vazgeçemiyorum..



10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet sevdim ben de çok.Bunları 3 yaş sonrası da bol bol yapacağım. Derinin fiziksel gelişimi geriden takipte:)

      Sil
  2. oo super bir fikir. Masallah derin'e..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin derim canım...Bizim ki gereken ilgiyi göstermese de:)

      Sil
  3. haha kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi yaa,atıyorum ben de mumlarla birlikte dur toplayım da dursun bir kenarda ;)fikir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım:) Burcu akıl verdi bize de saolsun:)

      Sil
    2. Canım bunu çok güzel geliştrimişsin bravo :) Biz pinpon topu koyup üfleme egzersizi yapıyoruz bu da harika olmus :)

      Sil
    3. Sen söyledikten sonra toparladım uyguladık ama misket aktarmak zor oldu.Pinpon topu ile üfleme yapalım bizde bak ben onu bilmiyordum:)

      Sil
  4. valla benimde aklıma gelmezdi süper bir etkinlik olmuş gerçekten

    YanıtlaSil