Atölye Bambini

Cumartesi, Şubat 08, 2014

Renkli küpler

Aslında bir matematik materyali olmasına rağmen biz onu kule yapımında renk eşleştirmede,Pezzetino ve arkadaşlarını canlandırma da kullanıyoruz.Değişik şekiller çizmeye çalışıyoruz.İlginç ama bayılıyor bu küplere..Her gün oynamak istiyor.Nadirdir çok sevdikleri.Tavsiye ederim herkes kendine göre yaratıcılığına göre kullanabilir bu materyali.


Sıra ile bozma oyunu

En keyifli kısmı vurarak yıkma


Babanın yaptığının aynını yapma çalışması



İşte bu ucuz ama çok fonksiyonlu materyal

6 yorum:

  1. birrim küplerini alayım diyordum ii oldu bendehemen gidip alayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kalırsa Derin ilk okulu bitirene kadar bizimle olsunlar istiyorum :) Çok güzeller.

      Sil
  2. ne güzel eğlenmiş defne süpermiş gerçekten şimalde çok sever hele babası ile kule yapmayı biz de alalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok etkinlik çıkar bu birim küplerden canım..

      Sil
  3. canım bunu iyiki paylaştım alayım diyordum unutmuştum. Alınacak listesine tekrar girdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıdan karar veremedim ama sonra düşündüm aslında bir çok şey zeka geliştirici oyuncak benim gözümde öyle yani.Sevindim sana hatırlattı ise yeniden

      Sil