Atölye Bambini

Pazar, Mart 30, 2014

Boy boy huniler ve kavanozlar ile aktarma keyfi...

     Elazığ'a en son gittiğimde tekzende geziyoruz bu hunileri görür görmez baklagiller,kepçeler,kaşıklar,kavanozlar kaseler... tüm aktarma malzemeleri   beynimde uçuşmaya başladı :) Artık o mod da dolanıyorum etrafta bu işimize yarar mı ne öğrenir Derin buradan diyorum valla:) NEyse başkaları kafayı yedi etkinlik diye düşünse de şu an yapabileceğim daha iyi bir şey yok..Olamazdı da zati sosyal anlamda bir şey yok buralarda bende vaktimi kızıma faydalı olmaya adamışım daha ne yapayım :P(hıh) Neyse kıskanıyorlar onlar beni diyorum kendileri yapamıyor bana laf atıyor diyorum ;) Ucuk bir üstün zeka belirtin yok yavrum iyi ki de yok ben bu halinle nasıl okutacağımı düşünüyorum seni:) Algın adına da elimden geleni yapıyorum işte.Umarım sen de bana hak verirsin gerisi umrumda değil güzel bebeğim.
      Ben döneyim yine etkinliğimize işte böyle aldım o hunileri dün akşamda seninle oturduk en sevdiğimiz aktarma işine.Bir şey dikkatimi çekti boşa kürek çekmiyorum ben arada bana bunu gösterince çok mutlu oluyorum.Büyük küçük orta kavramlarını zaten biliyorsun bir kez eşit ile ilgi etkinlik yapmıştık.Anne bak eşit dolduruyorum dedin ya...Bana yetti.Yanlış da olsa biliyorsun böyle birşey var.Nasılsa vaktiyle onu da öğreneceksin:)


Buraya kadar her şey normal...Ama burada şu yüzündeki sivilceden (bazen silgi oluyor senin dilinde) bahsetmeden olmaz.Altta resimde parmağınla tutuğun yer.Allahım dün tüm akşam aynaya baktın onu yırttın elletmedin,krem sürdürtmedin..sürekli anne bak sivilce çıkmış anne silgi neden çıkarlar ile gezdin durdun? Bir dert oldu sana..Ergenlik sivilcelerini düşünemiyorum.25 kez bakıp anne bak sivilcem çıkmış. gösterdin durdun.Babana sivilceler çıkar bazen diye açıklamalar yaptın.Etkinlik esnasında elin çarpınca muhtemelen yine bu soruları soruyordun :)


Sonra yine yaratıcılığın konuştu.Üst üste koyup aktarma yaptın mercimeklerin döküldüğünü gördün...


Bu kez tam tersi bir sıralama ile küçükten büyüğün içine koyarak denedin aynı işlemi sonuç yine pozitif :)


Aaaa ses çıkarmak seslere karşı duyarlılıktan olsa gerek bir de düdük,flüt artık ne derseniz kaval da olabilir.Ses çıkarıp güzel mi diye sordun ses için yorum bekledin:)


Sonra huniler bir kenara atıldı direk aktarma..başladı..


Son aşamayı fotograflayamadım muhtemelen saçılan mercimekler ile uğraşıyordum .Ama burdan söyleyeyim
Elle aktarma...mıncıklama..dokunarak hissederek oyunlar  :)

4 yorum:

  1. Ha haaa çok eğlenceli yaaa bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde canım ya...Aktarmanın kavala bağlananı ancak bizde olur:)

      Sil
  2. aktarmanın kavala bağlananı ha ha... :))

    YanıtlaSil