Atölye Bambini

Salı, Mart 18, 2014

Ne var burada kavanozu (Keşif kavanozu da deniyormuş Burcu Teyzen saolsun ondan öğrendik :)



       Ben bu kavanoz etkinliğine bayıldım.O gün su ısıtıcısın kirecini söktüreyim diye limon tuzu aldım elime aklıma geldi etkinlik instagramdan da sevgili Tuğba da paylaşmıştı.Öncesinde Burcu dan da aynı etkinliği görmüştüm hemen koyuldum hazırlıklara.Böyle dediğime bakmayın 2 dakika sürmedi.Yani tam benim gibi biri için.Elimin altında taşlar olduğundan hemen seçtim eşlerden birer tanesini kavanoza diğerlerini etkinlik halımıza koydum önce bir tur ben gösterdim sonra senden istedim.Bazen tek denk gelse bile çoğu için 2 tane görünse de bak anne buldum filan dedin.Taş tercihi büyükler oynayacaksa pek orijinal bir fikir değil Sen fazla güçlü sallayamadığından tehlike arz etmedi.Taşlar ve misketler her daim vazgeçilmezlerin :)



İlk açmak için çabaladın hep.



Eşini bulunca çok mutlu oldun :)



Sonunda kaçınılmaz son açıldı içine ellerle bir dalındı en son tadına bakıldı.Ben limon tuzuna bayılırım anne diyerek bir silkelenildi.Halbuki limon filan sevdiğin yok :)




Özetle benim daha çok sevdiğim bir etkinlik oldu ara arar yapmayı planlıyorum :)

4 yorum:

  1. Orjinalinde keşif kavanozu diyorlar evet bende bulmaca kavanozu koymuştum adını :) Aslında aynı nesnelerin stickerlarını bulabilsek yada yapabilsek çok daha eğlenceli olacak onlar içinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da yaparız canım :) Ben çok sevdim ben :)

      Sil
  2. Sağol Bahar'cığım bizden de bahsettiğin için ne de çoğu etkinliğimizin temeli aynı yabancı bloglar,iyi ki varlar:)) Bir de bizimki gibi içinde nesne bulmacalı oynanabilirsiniz.Biz yapalı çok oldu ama hala ara sıra ortaya çıkarınca ilgisini çekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve iyi ki varlar.Nesne derken canım ? Bende öyle yaptım sanmıştım:)

      Sil