Atölye Bambini

Pazartesi, Mart 24, 2014

Ses duyusal çalışmamız

     Yine çok yapmak istediğim bir çalışma idi.Ancak yaptıktan sonra anladım ki aslında daha uzun bir meyve suyu şişesi vari olması gerekiyormuş şişelerin olsun yeniden deneyeceğim bu da giriş olmuş oldu bizim için.
     Tuğba ablamız bizde iken bende rahat rahat etkinliğimi hazırladım sana.Sürpriz yumurta kutularına mısır,taş,ceviz,tuz,şeker gibi şeyler koyarak hazır ettim.Senden aynı seste olanları bulmanı istedim.Tabi ki her aşama da içini açmak için uğraştın.zorladın ağzınla açmaya çabaladın.Bu noktada şunu önerebilirim okuyanlara da ortalarına bantlar iseniz böyle bir isteği köreltebilirsiniz ne kadar doğru bilemesem de bir sayfa da görmüş ve çok beğenmiştim:)


Salladık salladık..anlamak için çabaladık :)


Sonra baktık...tadına bile baktık yani o kadar:)


Sevdi kızım daha profesyonel yapacağım en kısa süre de umarım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder