Atölye Bambini

Perşembe, Nisan 17, 2014

Eşit kavramı ve aktarma çalışması

       Malum sürahimizi ve shot bardaklarını alıp içine biraz makarna koyduktan sonra önce ben gösterdim her birine eşit döküp kızım bak hepsi aynı aynı miktarda olduklarında eşit diyoruz diye..Sonra senden istedim aynını yapmanı ancak makarna kötü tercihmiş zorlandın biraz.Her yere fazla dökülmeden hemen su ile denemeye başladık aynı işlemi daha başarılı oldun diyebilirim.Eşit kelimesini daha sık kullanıyoruz artık.Yerinde kullanmadın daha.Ya da ben farkında değilim...


7 ayın sonunda aktarma yaparken dökülenleri toplamaya başlamanı görmek beni duygulandırmıştı :)


Burada suya geçişimiz.



Unutmuşum öyle bir su içmiştin ki artık yeter demek zorunda kalmıştım :) Kendin doldurunca tadı başka oluyor sanırım :)




4 yorum:

  1. tabii insanın elleri ballı olursa tatlı olur tabii annesi :) aktarma bizimde favorimiz hele sulu olanlar ama eşit kelimesini bende hiç kullanmadın yani öğrenmedik hiç aklıma gelmemişti doğrusu sağol baharcım biz de bir giriş yapalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. iyi ki bunları linkte paylaşıyorsun. Yoksa kaçırırdık bunları harikasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki link partin var canım :) O sayede bir sürü şey yazıyorum bir sürü kişiye ualaşabiliyorum

      Sil