Atölye Bambini

Pazartesi, Nisan 28, 2014

Kelime avı oyunu harf eşleştirmeye dönüşürse

      Evet kaç zamandır aklımda iken yapmış olduk seninle.Daha harf çalışmalarına girmek istemiyorum seneye başlayacağım daha düzenli.Ancak sen şimdiden ingilizce harflerin çoğunu tanıyor haldesin şarkılardan öğrendin.Şu aşama hem aşinalık olsun hem oyun olsun vakit geçirelim tarafından bakıyorum etkinliklere.Kelime avını aldım içinden harf bulup eşleştirme yapalım diye ama oynamaya oynamaya unutmuşum board unda harf olmadığını öyle olunca harflerimiz çıktı ortaya ,Artık çantadan çektiğin harfleri bu diğerleri ile eşleştirdin.Beklediğim ilgiyi görmedi maalesef :/ Ama olsun yine de 15 dk geçirmişizdir.




Dikkat kayar başka yönlere..Anne bu harfler ne yapıyorlar ?


Bir süre sonra kendi kendine harfleri yerleştirdi böyle :)


2 yorum:

  1. Maşallah Derin sana, bu aralar daha dikkatli,biraz daha uzun sürüyor çalışmalarınız galiba :) Evet ben de ses eğitimine 4 hatta 5 yaşta başlamayı düşünüyorum, sistem değişti,artık daha dikkatli olmak lazım aksi halde çok ciddi karmaşa yaşıyor çocuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Hacer...bende öyle düşünüyorum ing.tanıyor ama ben göstermedim sadce şarkılardan öğrendi.Türkçe seslere 3 den sonra giriş yapacağım.Dikkat konusunda ilgisini çekmişse güzel yok çekmemişse sorun yaşıyoruz

      Sil