Atölye Bambini

Perşembe, Mayıs 01, 2014

Mücver yaptık

Amacım bir taşla 2 kuş vurmaktı ama hevesim kursağımda kaldı.Belki yersin diye onca çaba gösterdim ama nerede...Yumurtayı seviyorsun ama kırma işini sevmedin.Garip bir şekilde eline yumurtanın içi değdiğinde tuhaf oldun sanırım ki mıncıklama işlerine bayılırsın anlam veremedim pek :)
Bu yüzden karıştırma işi ile başladık....



Un katmaya bayılıyorsun ;)


Kabakları sıkıp içine atmanı istedim ama ona el sürmek istemedin :O


İşte son durum ama bir lokma bile yemedin.İnşallah okurken bunları yemek seçmeyen bir çocuk olursun hiç hoşlanmıyorum bu huyundan.Hele şu aralar hiç bir şey yemez oldun ne yapacağımı şaşırıyorum.Geçen çorba yemedin ben yine çıldırdım.Kızım ama insanlar aç..yemek bulamıyorlar diye anlatıyorum.Ama anne ben aç değilim demez misin :) Güldüm artık ne yapayım ...Bazen seni yetişkin gözüyle görüyorum hem kızıyorum hem başka bişi yapmak istemiyorum


1 yorum:

  1. Bu zamanda istahli cocuk var mi gerdkten bilmiyorum. Etkanin da bir lokma yemesi icin kirk takla atiyorum resmen;(

    YanıtlaSil