Atölye Bambini

Çarşamba, Mayıs 14, 2014

Renkli çubuk yerleştirme.Görsel zekaya destek

Eminönünde gördüğümde nasıl mutlu olmuştum anlatamam sanki ne ise :) İşte Annelik sana daha değişik ne yapabilirim derdinde olunca böyle oluyor.Sevgili Jas Min çıktı almamız için bu tip çalışma yollamıştı ancak aldığımda gördüm ki bizim çubuklarımızın boyutundan çok daha ufak..artık oturup kendim çizdim.İlk anda hiç ilgilenmedin ama hiç.Renkleri görünce benim içim gidiyordu ama sen sevmedin.Orada 3-4 gün kaldı sonra zor bela yaptın biraz.Sonuç güzel ama ince motor kas gerektiriyor..elini çekerken filan kımıldadıklarında çok sinirlendin :) Ceylinle bile oynadınız severek...Sakladım yine arada çıkarmayı düşünüyorum :)








2 yorum:

  1. merhaba bahar hanım yaklaşık 2 aydır çok sıkı bir şekilde sizi takip ediyorumm biraz değiştirerek kardeşim aydın da uyguluyorum=) dün de bu yaptıklarımı düzenli bir şekilde saklayabileceğim bir blog oluşturmaya karar verdim... kızınız derin de maşallah çok tatlı öpüyorum onu:) çok iyi bir annesiniz sizi tatir ettim valla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok..sevindim hemen takibe alayım sizi de:)

      Sil