Atölye Bambini

Pazar, Temmuz 06, 2014

Gizli şekilleri ortaya çıkarma oyunu

    Gitmeden eskilerden yazayım dedim..Son iki günümüz kaldı yavrucum..Sende perişan oldun..ne doğru dürüst bişi yer oldun ne sana baka biliyorum..Sa,üst baş almış başını gidiyor...Az kaldı ama düzenimiz otursa idi iyiydi.Neyse bu etkinlikte bulguru, aldığım çıktıdaki şekillerin üzerine döküp şekilleri bulup çıkarmanı istedim.Ama beklenin sonuç gerçekleşti..Bir kaç şekil gösterdin..sonrası bulgurlu eğlence...Neler yapılmadı ki..hatırladığım koşa koşa kaşık almaya gitmiş olmandı :) Aktarma filan da yaptın..her yer bulgur oldu.Ama baklagillerle oyun oynamayı çok seviyorsun.


3 yorum:

  1. Bugun bir ziyerete geldim cok sekersiniz, cok tatli seyler yapiyorsunuz, bayildim gonlunuze. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz buralara o halde sevgiler sizlerle de olsun..

      Sil
  2. güzel bir etkinlik ellerinize saglık

    YanıtlaSil