Atölye Bambini

Perşembe, Temmuz 03, 2014

Kovancılar' a Veda

     Ben aslında bu yazıyı yazmaktan korktuğumdan kızım bir sürü birikmiş etkinliklerimizi paylaşamıyorum.ama şimdi tam vakti..Esra Teyzenle vedalaştık az önce..içim parçalandı 4 yıl birlikte vakit geçirdik..çok güzel paylaşımlarımızın olduğu bir dosttu kendisi..apartmanda var olduğunu bilmek beni rahatlatırdı..her dakika arayıp nazımın geçtiği bir dost..senin ilk arkadaşlarından buğlemin annesi.Hatırlayacakmısın bilmiyorum...Ama irtibatta kalacağım mümkün olduğu kadar...Geçen Cuma da okuldaki dostlarımdan ayrıldım..ancak alıştım şimdi komşularımdan ayrılık vakti geldi ve korkuyorum...Sırada Büyük Esra teyzen var Ceylin var...Sonra Suna annen Sevinç teyzen Hakime Abla..Melek Abla..tuğba...Allahım nasıl olacak bazen hiç vedalaşmadan gitmek istiyorum...Yalnız yaşarken bana destek oldular...Burada doğuda sımsıcak bir ortam sundular bana..en zor günlerimde yanımda oldular.Çok zor geliyor bebeğim buradan ayrılmak..ilk geldiğimde 5 ay ağlamştım Babannem kızım sen alışamayacaksın buraya dedikten 2 hafta sonra babanla tanıştım.Evlendik..sen geldin sonra..Bunca şeyi bana veren Kovancılar'ı nasıl unuturum nasıl ayrılırım bilemedim canım kızım.Cuma günü tüm gece ağladım...bu vedalar hiç bana göre değil...her yıl bir yaprak dökümü yaşanırdı okullarda..ama bu kez başka..bambaşka bir hayat beni bekliyor...Komşularımdan arkadaşlarımdan dostlarımdan uzak :/





Güler yüzlü komşularım benim...Şükran teyzen ve Sümeyye teyzen nasıl güzel insanlar onlar..bir yerlerde karşılaşmak ümidiyle...

Sevgili Ceylin ilk yaşından beri yan yanayız.Senin en yakın arkadaşın hiç anlaşamasanızda ne senle ne sensiz durumu var aranızda.Çoğu zaman Esra Teyzenle görüşemiyoruz..sebebi siz..İnşallah unutmazsınız büyüdüğünüzde anlatacağımız bir sürü anınız var size...Habib amca babanın yokluğunda baba dedin :(


İşte benim kardeşlerim kadar yakınlarım Esra Teyzelerin.


Hakkını asla ödeyemeyeceğimizi Suna annen..Sırf biziz diye sana bakmayı kabul eden..hiç bir zaman bakıcı olarak görmediğim.3 yılı doldurma sebebin...Çok özleyeceğiz seni çok...Karakterinin oluşumuna çok olumlu katkıları olacak ileride ben eminim..Seni ziyarete gelmek istiyorum Derin'im büyüdüğünde...

Sevinç teyzen ve hediye...Burada bana hep destek olan harika ailenin gelinleri...Yıldırım ailesi sizleri hiç unutmayacağım...


Ve yazamadığım sevdiklerim Kovancılar'ı bana güzel kılan tüm güzel insanlar..Her birinizi ayrı ayrı seviyorum...Hayat sizlere güzel yazılar yazsın...Hakkınızı helal edin.

Bu yıl sizinle çok güzel zamanlar geçirdim sevgili arkadaşlarım beni unutmayın :)


İçim o kadar dolu ki..öyle çok yazacak şey var ki..ama olmuyor...
Sadece hepinize teşekkür etmek istiyorum...

7 yorum:

  1. Ne güzel dostluklar yaşanmış, kim bilir yollarınız belki yine kesişir bir yerlerde. Ama yürekleriniz hiç ayrılmayacak eminim ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ..öyle 1 haftadır çok duygusalım...Bu kadar üzüleceğimi bilmiyordum..İnşallah herkes güzel insanlarla karşılaşsın...

      Sil
  2. demek tayininiz çıktı hayırlı olsun :)
    sıcak dostluklar paylaşımlar unutulmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle..ama zamanla paylaşımlar azalıyor işte..Dostlukların yaşanmış olması da güzel...

      Sil
  3. Hayat dostlarla güzel ...hep böyle insanlarla tanışmak ve bulusmak dileğiyle hemsom...o pozitif enerji samimiyet belli oluyor fotolardan. ..

    YanıtlaSil
  4. Öyle yerler ve zamanlar oluyor ki insan bi gelince ağlıyor bir de giderken ağlıyor... İnşallah gideceğiniz yerde de güzel insanlarla karşılaşırsınız...

    YanıtlaSil