Atölye Bambini

Pazar, Şubat 07, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/1PfFIM4 #bilimçocukdergisi tek geçerim. Derin'in yaşı gereği her ay almiyorum. Gözüme çarparsa ya da çok degerli temalari olursa aliyorum ve mutlaka birşeyler yapiyoruz. Olmadi saklıyorum ileride açıp bilgilenmek adina. Bu sayilarin biri Mart 2014 digeri aralik 2015. Mart olani Tüyaptan almistim. Temalar müthiş😍 Derin doğdu dogali kes,yapistir boya turunde pek etkinlik sunmadim ona bu sebeple olsa gerek oda fazla sevmedi. Pisman değilim çünkü ana sinifinda fazlasi ile yapiyor zaten😉 Yalniz sanat akimlarini bilmeli her çocuk en azindan ünlü ressamlarin isimlerini duymali yada klasik müzik dinletiyoruz ya hamileyken bence 5 yasinda bir çocuk bestekar isimlerini bilip resital ne demektir izletilip dinletilmeli. Etrafında çoğu kişi bunlarin gereksiz olduğunu çocuğumu bu kadar bilgi ile yuklememem gerektiğini düşünüyor. Ben onlarin tam aksine doğru yolda olduğumdan eminim. Bazen bu yaşımda öğrendigimi Derin 4 yaşında biliyor bunun neresi kötü olabilir. Oyuna doymali çocuk diyorlar merak etmeyin o konuda da elimden geleni yapiyorum. Hee yeri gelmişken bu bilgileri elimde cetvel kafasina vura vura tabiki anlatmiyorum kimi zaman sohbette kimi zaman bir faaliyet ile sunuyorum. Yani zorla değil istediği icin öğreniyor. Hic ogrenmese duymuş oluyor bir algi,kültür kazandirmaya çabalıyorum. Neyse bayağı içimi döktüm.. ohhhh rahatladim... Şimdi ben biraz bu dergileri kurcalayim once kendi bilmediklerimi ogreneyim🙈 Sonra kizima nasil sunabilirim düşüneyim. Sevgiyle kalin. Ama cocuklariniza ayda 4 tl ye su dergilerden alin benden söylemesi 😊 #bilimsel #bilimcocuk #bilimcocukdergisi #okulöncesi #cocuk #evdeçocuklayaşam #cocukegitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder