Atölye Bambini

Cuma, Ağustos 26, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2bS6X1I Bizim evden bildiriyorum. Son durum : _ Saat 11 ve biz kahvalti yapamadik, kan şekerimiz düşmek üzere _ Ortalik darma dağın ve pis _ Uykusu olan ama uyuyamayan bir bebe _ Asılmayan bekleyen çamaşırlar _ Yerleşmeyi bekleyen bir dolu bulaşık _ Otalikta Derinin oyuncağı haline dönüşen su dolu bir vileda ..... Diger maddeleri sizlerin hayal gücünüze bırakıyorum. Oysaki gün ne umitlerle başlamışti. Bugün kararliydim su evi hale yola sokmaya😂 Slinge taktım tek elle temizliyordum yarim yamalak bile olsa ilk odada Nefes su koyverdi, bu kez ters çevirdim iyice uykusu kacmasin mi😭 Şimdi koltukta bende yaninda uzaniyoruz😀Hayat bize güzel modu on🙈 Ev işi de ne imiş. Zaten sevmezdim bahanem oldu fena mi? Annem her telde çocuğun uyuyunca yapacaksin. Bizimki gündüz uyumuyor ki aksam 9da da benim pestilim çıkıyor yatacak yeri zor buluyorum😅 Ne ara yapayim. Zaman yonetimini iyice ogrenmem lazim.Anlar beni anneler. Çocuklu evlere gidip neden pis, dağınık demeyin diye diyorum aslında 😜 Bizde iki çocukla bunlar yaşanıyor sakinlesti de ileti yazıyorum.Ablasini inceliyor. Bazıları düşünüyordur be kadın yazana kadar baksana işine diye.. Ben anılar biriktirip not aliyorum. Cok değil 5 yil sonra ben bacaklarimi uzatır 2 kızım yapar her işimi,pek şanslıyim aslında😀 Ay birde gülümsemeleri yok muuuuu. Çok şükür dedirten 😊 #bebekleyasam #sling #slingleevtemizligi #DeriNefes #uykusuzbebeler #instakids #instababy #cute #kahramananneler #mukemmelanneler #cabalayananneler ve en önemlisi #gucluanneler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder