Atölye Bambini

Salı, Ağustos 09, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2aJ3uCw Baktım sıkılıyor. Sabah @pinarertangoyildiz ressam ikizlerinin yaptığı çizim aklima gelince;Annecim haydi güneş sisteminin resmini çiz dedim.ilgisini çekti hemen. Oturdu başına. Güneş etrafinda gezegenleri resmetmis. Sonra anlatmaya basladi bak bu bizim yaşadığımiz Dünya, bu halkası olan gezegen, bu en büyükleri hepsinin abisi😂 sonra odadan çıktım o ara son 3.unu çizmiş. Ben Nefes ile ilgilenirken seslendi gel diye ben gidemeyince ağladı, bağırdı çağırdı ve uyumus kalmış😕 Iki cocukla hayata alismaya çalışıyorum ama biri biri bazen arka planda kaliveriyor, istemesende. İşte böyle, uyuyor hala bakalim ne anlatacak diğer üçü ile ilgili uyandığında. #gunessistemi #gezegenler #planets #kidspainting #kidsart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder