Atölye Bambini

Cuma, Kasım 11, 2016

Hayatimizda bugün


https://www.instagram.com/p/BMqpl_pDSkv/ Merhabalar teyzelerimiz. 6 aylik olduk🙏 Ek gıdaya giriş yapmak zorundayim artik. Zorundayim diyorum çünkü arastirma yapmak istiyordum. Baslayinca kafam iyice karıstı. Derin'deki deneyimlerim hic aklimda kalmamis, neyi önemsedim hatirlamiyorum bile. O sebeple bir panik durumdayım. Herkes farkli farkli yorumluyor. Ne kadar ne vereceğim bilemeden,azıcik elma rendeleyip yedirdim. Pütürlü kismi agzina geldiginde bi tuhaf oldu ama yutabildi. Ben tabi kaygili🙈 Sizlerinde deneyimlerinizi duymak isterim, bu surecte olmazsa olmazlariniz nelerdi, miktar neye gore belirlendi... vs gibi sorularimi beraber tartisalim istiyorum. Mama Derin'e hic vermedim. Nefes e de düsünmuyorum. Muhallebileri de pirinc unu disinda daha saglikli besinlerle yapmak niyetindeyim☺.Teşekkur ederim şimdiden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder