Atölye Bambini

Çarşamba, Kasım 16, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2f016ar İste benim en favorim; dinazor yumurtası. Duymayan kaldı mi bilmiyorum ama ben yine kısaca tarif edeyim☺ Bu arada bu yumurta 2 yıl once benim atolyemden kalma. Hala ayni sekliyle duruyordu😉 Karbonat ve suyu siyah bir boya ile karistiriyoruz. İcine minik dinozorlari yerlestirip yumurta seklini vererek, kurumaya birakiyoruz. Kuruduktan sonra sirke ile doldurdugumuz fısfısı çocuğa bırakıyoruz. Gerisi onun kas gücüne kalmış. Hala denemeyeniniz varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Derin 5 yasinda hala keyif aliyor, ama yapim asamasi ile ilgili detayli sorular sordu.Artik kardeşi ıcin o hazirlar yumurtalari😊 #sirkevekarbonat #deney #sensory #duyusal #etkinlikonerisi #faaliyet #homeschool #okuloncesi #evokulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder