Atölye Bambini

Çarşamba, Kasım 02, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2e0U0Xx Günaydın😊 Bu sabah dünün yorgunluğundan arınmıs uyandim🙏 Nefes dun gün ıcerisinde sadece yarim saat uyuyup, kalan zamanin çoğunu benim kucağimda gecirerek bir rekora imza atti tabi bende😢 Araya yemek ve azda olsa ütuyu de sıkıstırmayi başaran ben saat 21 itibari ile fiziksel ve ruhsal olarak bitik aglamaya basladim🙈 Neyse ki geçti,sabah 6da uyandim Derin'i okula yolllayip, camasir astim,yenilerini attim, bulaşik yerlestirdim hizla desperatehousewife moduna giris yaptim😂 Neler oluyor bana diye düsünecek vakit bile bulamiyorum o derece yoğunum, çalişmaya baslayinca neler yasarim bilinmez. İçimi uzunca döktükten sonra gelelim gorseldeki sevimli teddy ye. Snapte paylastiktan sonra birde ig de yazmak istedim duymayanlar vardir diye. Instastories de anlattim aslinda. Bu sevimli sey bebeklerde gaz sancisina yardimci, ici kiraz çekirdekleri ile dolu bir yastik. Dogal yontemlere hasta olan ben, uykusuz bir gecenin sabahinda nette arayısa girmistim ve tesaduf gordum bu yastiği. #babyfehn markasi. Evde de yapilabiliyormus ben ugraşmak istemedim. Ama seneye deneyeceğim kendim icin. Fırında ya da güneşte ısıtıp bebegin karnina ayaklarina koyuyorsunuz. Ne kadar ise yaradi diye sorarsaniz ben pek kestiremedim🙈 Ama sicak tutmak icin iyi bir yardimci olabilir, su su torbasi gibi bisi😀 Neyse böyle iste... Almasaniz da aklinizda olsun... En dogalindan termal bir yardimci😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder