Atölye Bambini

Pazartesi, Mart 13, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2nuC4ot #lr yeni reklam yüzünü buldu😁 Günaydın efendim. Şimdi bana, bu da nereden çıktı bu kadınlar kafayı lr ile yedi diyebilirsiniz🤣 Ama öyle hala inanmayanlara bir de bu açıdan anlatmak istedim. Bizim Nefes çok hareketli bir bebe. 1 aydır emekliyor o zamandan bu yana sürekli kafa kol ayak bir yerelere çarpıyor, şişiyor morariyor. Anında acil drum setim ile müdehale ediyorum. Çok ama çok memnunuz. Şimdi kitap materyal tabak oyuncak tavsiye ediyorum iyici gelmeyip 10larca msj alıyorum lr ürünleri dediğimde insanlara itici geliyorum. Aslında her ikiside de aynı benim için memnun olduğum kendime ve bebelerime kullandıklarımi tavsiye etmek. Sevgili anneler madem üye olmak istemiyorsunuz. Şu seti bari edinin. Begeneceginize garanti ediyorum. Bu arada sabah sabah nereden geldi derseniz dün gece kalpli olan yerde dikkatle bakilinca hafiften bir morluk var; sandalyeye çarpınca oluştu, çok fena idi. Sabah kalkıp baktım ki minicik kalmis. Şimdi neden anlatmayayım ki bu memnuniyetimi demi ama😉. Detayları story dende dinleyebilirsiniz. Mutlu haftalar diliyorum herkese... #Nefes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder