Atölye Bambini

Pazar, Mart 19, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2nnoerJ Merhaba arkadaşlar 3 ay oldu aktif olarak LR şirketi ile çalışmaya başlayalı ve kazandığımız prim ay ay bu sekilde. Katlayarak devam etti ve edecek biliyorum. Ama bunlar değil beni motive eden her gün yeni hayallerimin belirlenmesi, 2 yıl sonra hayatımda olabilecek ciddi değisimler. Bunlar beni heyecanlandirip motive ediyor. Heer şu kazanc kolay olmuyor. Evet ihmallerin var ama 2 yılda değişecekse herşey değmez mi değer bence... Sonrasında acısıni çıkacarağım. LR ekip işi, ekibimizde bize destek olan herkese çok teşekkür ediyorum. Sponsorum Burcu'ya ayrıca minnettarım bana hep inandı ve destekledi, vazgeçmedi 15 ay bana haydi Bahar dedi🙏 Çok şey anlatılır konuşulur bunun uzerine. Şimdi bu lr ne diyenler olacak. Kim versin sana bunca para diyenler belki. LR benim umudum, B planım, yeni heyecanlarım, geleceğim, sevincim üzüntüm, sosyal çevrem.. .. daha daha niceleri.... oldu. Abartmıyorum sakın yanlış anlamayin. Fazlası var eksiği hiç yok... Benimle aynı frekansta aynı dili konuşabilecek arkadaşlarım varsa iletişime gecelim. Beraber hayaller kuralım ve gerçekleştirelim. İsteyince ,inanınca oluyor; bu da kanıtı ve ısınma turları😉 #lr #lrdegerkatar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder