Atölye Bambini

Perşembe, Mart 09, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2mnr3I7 Derin tam da adı gibi bir kız; Derin... Duygusuyla, bilgisiyle derin benim yavrum. Bir konuşuyor bir laflar bir ifadeler ben sürekli şaşkınlık içerisinde kalıyorum. Neyse onu burada anlatmak mümkün değil. Yataktan onun hıçkırıklari ile uyandım. Ne oldu yavrum diyorum, gözler kapalı hala rüyanın etkisinde. "Mısırlılar da idim, kumdan ayakkabım kırıldı😂" Sanirim mısırda kum ayakkabısı yırtıldı yani ben kendimce böyle çevirdim ama sabah yine soracağım. Artık nasıl bir rüya ise çok etkilenmiş Çılgınca ağlıyordu. Geçenlerde bize Mısırlılari anlatacak hani çöllüler var ya çöllüler 🙈 o arada bir hareketi var, kadınlarını canlandırıyor 😊 Babası Mısırlılar mi demek istedin deyince biz koptuk gülmekten. Şu aralar bayağı takmış durumda ben yine bizim eski Mısır safarilerimi bir çıkarayım ortaya hele. Böyle işte paylaşmak istedim. Kenarda kalsın büyüyünce okur artık😉 #tbt #derincandir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder